Podręcznik do profesjonalnych wyników Fujitsu Ab Series A18latn to kompendium wiedzy dla użytkowników zespołu Fujitsu Ab Series A18latn. Podręcznik zawiera szeroki zakres informacji na temat wszystkich funkcji i możliwości tego systemu, w tym jak konfigurować i uruchamiać system oraz jak wykorzystać jego potencjał do osiągania profesjonalnych wyników. Podręcznik zawiera także szczegółowe informacje dotyczące wszystkich komponentów systemu, w tym jego oprogramowania i sprzętu. Pozwala użytkownikom poznać zalety i złożoność systemu i jego funkcje, a także pomaga w utrzymaniu wydajności. Podręcznik do profesjonalnych wyników Fujitsu Ab Series A18latn jest niezbędny dla użytkowników, którzy chcą w pełni wykorzystać potencjał i zalety systemu.
Ostatnia aktualizacja: Podręcznik do profesjonalnych wyników Fujitsu Ab Series A18latn
Strony dostępne w domenie www. gov. pl mogą zawierać adresy skrzynek mailowych. Użytkownik korzystający z odnośnika będącego adresem e-mail zgadza się na przetwarzanie jego danych (adres e-mail oraz dobrowolnie podanych danych w wiadomości) w celu przesłania odpowiedzi na przesłane pytania.Szczegóły przetwarzania danych przez każdą z jednostek znajdują się w ich politykach przetwarzania danych osobowych.
Wszystkie treści publikowane w serwisie są udostępniane na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne - bez utworów zależnych 3. 0 Polska (CC BY-NC-ND 3. 0 PL), o ile nie jest to stwierdzone inaczej.
Na stronie znajdują się materiały, które powstały ze środków Unii Europejskiej w ramachEuropejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007−2013 oraz ProgramOperacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014−2020)
Dominika Robak, 357764
Raport z przeprowadzenia testu APIS-Z
1) Osoba badana
kobieta, 20 lat, wykształcenie średnie pełne, zamieszkała w mieście powyżej 100 tys.
mieszkańców
obecnie studiuje na I roku kierunku filozofia, jak również dorywczo pracuje
wykształcenie i praca rodziców: matka - średnie niepełne, pomoc apteczna; ojciec -
średnie niepełne, tworzenie oprogramowania hafciarskiego
2) Warunki badania
data badania: 20. 03. 2016 r.
miejsce i czas: test został przeprowadzony o godzinie 18 w kawiarni w centrum
handlowym
w kawiarni nie przebywało wiele ludzi, stolik, przy którym osoba badana
rozwiązywała test był zlokalizowany na uboczu, osoby wokół były zajęte czytaniem
lub uczeniem się, z osobą badaną przebywałam przez cały czas badania siedząc
w pewnej odległości przy tym samym stole, oświetlenie było sztuczne, jednak
zdecydowanie wystarczające, w pomieszczeniu leciała spokojna, niezbyt głośna
muzyka, osoba badana pozytywnie wyrażała się o takich warunkach do
rozwiązywania testu, sama zaproponowała to miejsce
3) Obserwacja
Osoba badana była pozytywnie nastawiona do rozwiązywania testu. Po pierwszym zadaniu
wyraziła na głos opinię o teście, zaznaczając, że wydaję się on jej zdecydowanie fajniejszy od
poprzedniego - Testu Matryc Ravena. W trakcie rozwiązywania zadań osoba badana była
skupiona i zmotywowana, jednak po zadaniu 4. poinformowała mnie, że musi udać się do
toalety, nastąpiła więc krótka przerwa pomiędzy zadaniem 4. a 5. Zadania 1, 2 i 5 osoba
badana ukończyła przed upływem czasu. W trakcie rozwiązywania testu nr 3 - Synonimy,
narzekała na głos na nieznajomość słów i trudność zadania. Podczas rozwiązywania zadań
3 i 4 zadała pytanie odnośnie pozostałego czasu. Natomiast przy teście Przekształcenia liczb
zapytała, czy może coś sobie notować na arkuszu - odpowiedziałam twierdząco.
Ogólną współpracę z osobą badaną oceniam bardzo pozytywnie, była zmotywowana podczas
rozwiązywania zadań, po zakończeniu testu powiedziała, że był on dla niej bardzo ciekawy
i mniej męczący niż test Ravena.
4) Opis wyników testu