Podręcznik interfejsu użytkownika i podręcznik programisty D Link Dsm 380

Podręcznik interfejsu użytkownika i podręcznik programisty D Link Dsm 380 to kompleksowe instrukcje dotyczące konfiguracji i obsługi routera sieciowego D Link Dsm 380. Podręcznik zawiera wszystkie niezbędne informacje dotyczące funkcji, jakie router oferuje, w tym konfiguracji, monitorowania i zarządzania siecią. Podręcznik opisuje również sposoby tworzenia i zarządzania bezpiecznymi połączeniami sieciowymi, a także funkcje bezpieczeństwa, jak filtrowanie adresów IP i MAC, ochrona sieci Wi-Fi i QoS (jakość usług). Podręcznik oferuje również szczegółowe informacje na temat konfiguracji i zarządzania siecią przy użyciu narzędzi zarządzania siecią oraz instrukcje dotyczące korzystania z funkcji zaawansowanych, takich jak port forwarding, DMZ i UPnP.

Ostatnia aktualizacja: Podręcznik interfejsu użytkownika i podręcznik programisty D Link Dsm 380

Język angielski zawodowy dla technika informatyka i technika programisty. Zeszyt ćwiczeń - w Księgarni WSiP

  • Przejdź do menu głównego
  • Przejdź do treści

Zeszyt ćwiczeń do nauki języka angielskiego zawodowego w zawodach technik informatyk i technik programista.

Zawiera szereg różnorodnych ćwiczeń, rozwijających sprawność językową, m. in. w tematach związanych z codzienną pracą w branży informatycznej: budowa komputera, systemy komputerowe i internetowe, projektowanie stron internetowych, administrowanie bazami danych, język programowania, pomoc techniczna w branży i bezpieczeństwo w sieci. Ponadto pozwoli swobodnie porozumieć się w obszarach z zakresu kompetencji personalnych i społecznych i przedstawi zasady pracy w zespole.

Kandydatom do pracy w zawodach technik informatyk i technik programista pozwoli umiejętnie przygotować się zarówno do pracy wakacyjnej, jak też stałej pracy w branży. Przeprowadzi przez przykładową rozmowę kwalifikacyjną i ułatwi zrozumienie zasad prowadzenia takiej rozmowy i autoprezentacji. W publikacji znajdują się również informacje, jak napisać list motywacyjny, wypełnić kwestionariusz osobowy i przygotować dobre CV.

Nagrania realistycznych dialogów i aktualnych tekstów źródłowych dostępne online za pomocą kodów QR pozwolą na osłuchanie się z żywym językiem i ułatwią uczniowi przyswojenie poprawnej wymowy.

Dzięki wykonaniu wielu różnych zadań, ćwiczących kompetencje językowe, przyszły technik informatyk i technik programista lepiej zrozumie materiał, utrwali wiadomości i słownictwo branżowe.

Publikacja jest zeszytem ćwiczeń, więc rozwiązania zadań i testów są dostępne tylko dla nauczycieli.

ZOBACZ FRAGMENT PUBLIKACJI>>

Typ publikacji:zeszyt ćwiczeńNośnik:książkaWydawnictwo:WSiPSymbol:1613K4EAN-13:9788302192937ISBN:

Paczka

Waga0. 281 kg

Inne z tej serii/cyklu

-20%


Dodano do koszyka

Ilość: szt.

Cena:

Wartość koszyka:

Drogi Użytkowniku,

klikając przycisk „AKCEPTUJĘ”  zgadzasz się, aby serwis Ceneo. pl sp z. o. i jego Zaufani Partnerzy przetwarzali Twoje dane osobowe zapisywane w plikach cookies lub za pomocą podobnej technologii w celach marketingowych (w tym poprzez profilowanie i analizowanie) podmiotów innych niż Ceneo. pl, obejmujących w szczególności wyświetlanie spersonalizowanych reklam w serwisie Ceneo. pl.

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wycofanie zgody nie zabrania serwisowi Ceneo. pl przetwarzania dotychczas zebranych danych.

Wyrażając zgodę, otrzymasz reklamy produktów, które są dopasowane do Twoich potrzeb. Sprawdź Zaufanych Partnerów Ceneo. pl. Pamiętaj, że oni również mogą korzystać ze swoich zaufanych podwykonawców.Informujemy także, że korzystając z serwisu Ceneo. pl, wyrażasz zgodę na przechowywanie w Twoim urządzeniu plików cookies lub stosowanie innych podobnych technologii oraz na wykorzystywanie ich do dopasowywania treści marketingowych i reklam, o ile pozwala na to konfiguracja Twojej przeglądarki. Jeżeli nie zmienisz ustawień Twojej przeglądarki, cookies będą zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Więcej w Polityce Plików Cookies.Więcej o przetwarzaniu danych osobowych przez Ceneo. pl, w tym o przysługujących Ci uprawnieniach, znajdziesz tutaj.Więcej o plikach cookies, w tym o sposobie wycofania zgody, znajdziesz tutaj.Pamiętaj, że klikając przycisk „Nie zgadzam się” nie zmniejszasz liczby wyświetlanych reklam, oznacza to tylko, że ich zawartość nie będzie dostosowana do Twoich zainteresowań.

Nie zgadzam się

Informatycy i programiści należą obecnie do najbardziej poszukiwanych specjalistów. Stąd tytuł, który uzyskuje się po szkole średniej, nie stanowi jedynie świadectwa ukończenia pewnego etapu edukacji. Technik programista to zawód o wymiernej wartości rynkowej. Absolwenci tego kierunku kształcenia nie mają większych problemów ze znalezieniem intratnego i rozwojowego zajęcia, a pracodawcy chętnie inwestują w ich szkolenia, by mogli zdobywać coraz wyższe kwalifikacje. Dotyczą one między innymi programowania zorientowanego obiektowo, w tym umiejętności zastosowania mechanizmów: dziedziczenia, hermetyzacji, polimorfizmu i abstrakcji.

W tej publikacji, będącej podręcznikiem do nauki zawodu technik programista, położono szczególny nacisk na zagadnienie programowania obiektowego. Zakres omówionego tu materiału obejmuje wszystkie efekty kształcenia wymienione w podstawie programowej z zakresu nauki zawodu technik programista, w dziale INF. 04. 4. Programowanie obiektowe kwalifikacji INF. Projektowanie, programowanie i testowanie aplikacji. Dotyczy to również kryteriów weryfikacji osiągnięć edukacyjnych ucznia.

Podręcznik składa się z dwudziestu rozdziałów, które można umownie podzielić na dwie części. Pierwsza, obejmująca rozdziały 1 - 10, zawiera wprowadzenie do programowania i środowiska programistycznego, a także podstawy algorytmiki i opis najważniejszych elementów języka C++. W części drugiej, w rozdziałach 11 - 20, omówiono zagadnienia dotyczące programowania zorientowanego obiektowo.

Podręcznik do nauki zawodu technik programista to charakteryzujący się wysoką jakością kompletny zestaw edukacyjny przygotowany przez dysponującego ogromnym doświadczeniem lidera na rynku książek informatycznych - wydawnictwo Helion.

W skład zestawu podręczników do kwalifikacji INF. 04 wchodzą także:

  • Kwalifikacja INF. Część 1. Inżynieria programowania ― projektowanie oprogramowania, testowanie i dokumentowanie aplikacji. Podręcznik do nauki zawodu technik programista
  • Kwalifikacja INF. Część 3. Aplikacje webowe. Część 4. Aplikacje mobilne. Część 5. Aplikacje desktopowe. Podręcznik do nauki zawodu technik programista

Podręczniki należące do tej serii przygotowano z myślą o wykształceniu kompetentnych techników, którzy bez trudu poradzą sobie z wyzwaniami, jakie stawia przed nimi współczesna informatyka. Wiedza zawarta w serii pomoże zdać egzamin zawodowy i uzyskać umiejętności praktyczne, przydatne w przyszłej pracy.

Materiały dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników z wypełnioną deklaracją.

Wstęp (7)

Rozdział 1. Wprowadzenie do programowania (9)

  • 1. 1. Podstawowe pojęcia (9)
  • 1. 2. Podstawy algorytmiki (13)
  • 1. 3. Pytania i zadania kontrolne (27)

Rozdział 2. Środowiska programistyczne (29)

  • 2. Code::Blocks (30)
  • 2. CodeLite (31)
  • 2. Eclipse (33)
  • 2. NetBeans (33)
  • 2. 5. Visual Studio (35)
  • 2. 6. CLion (36)
  • 2. 7. Pytania i zadania kontrolne (37)

Rozdział 3. Podstawy programowania (39)

  • 3. Podstawowe elementy języka C++ (39)
  • 3. Podejmowanie decyzji w programie (72)
  • 3. Pętle programowe (85)
  • 3. Typ wyliczeniowy (95)
  • 3. Pytania i zadania kontrolne (98)

Rozdział 4. Programowanie z użyciem wskaźników (103)

  • 4. Operator adresu (103)
  • 4. Wskaźniki (106)
  • 4. Dynamiczna alokacja pamięci (114)
  • 4. Pytania i zadania kontrolne (119)

Rozdział 5. Tablice i wektory (121)

  • 5. Tablice statyczne (121)
  • 5. Tablice i wskaźniki (132)
  • 5. Tablice dynamiczne i wektory (137)
  • 5. Pętla foreach (142)
  • 5. Pytania i zadania kontrolne (144)

Rozdział 6. Łańcuchy znaków (147)

  • 6. C-napisy (148)
  • 6. Łańcuchy typu string (157)
  • 6. Pytania i zadania kontrolne (168)

Rozdział 7. C-struktury i C-unie (171)

  • 7. C-struktury (171)
  • 7. C-unie (184)
  • 7. Pytania i zadania kontrolne (190)

Rozdział 8. Funkcje (193)

  • 8. Deklarowanie i definiowanie funkcji (194)
  • 8. Wywołanie funkcji (196)
  • 8. Parametry funkcji (198)
  • 8. Zmienne globalne i lokalne (224)
  • 8. Funkcje przeciążone (233)
  • 8. Funkcje inline (235)
  • 8. Funkcje rekurencyjne (236)
  • 8. 8. Pytania i zadania kontrolne (238)

Rozdział 9. Preprocesor (241)

  • 9. Dyrektywa #include (241)
  • 9. Dyrektywa #define (245)
  • 9. Dyrektywy kompilacji warunkowej (251)
  • 9. Pytania i zadania kontrolne (253)

Rozdział 10. Funkcje biblioteczne (255)

  • 10. Funkcje matematyczne (256)
  • 10. Funkcje znakowe (258)
  • 10. Konwersja typu danych (260)
  • 10. Funkcje wejścia/wyjścia (261)
  • 10. Przykłady innych funkcji bibliotecznych (263)
  • 10. Pytania i zadania kontrolne (264)

Rozdział 11. Klasy i obiekty (267)

  • 11. Wprowadzenie do programowania obiektowego (267)
  • 11. Definiowanie klas (273)
  • 11. Deklarowanie zmiennych obiektowych (278)
  • 11. Odwołania do elementów członkowskich obiektów (279)
  • 11. Statyczne elementy członkowskie klas (283)
  • 11. Funkcje członkowskie typu inline (288)
  • 11. Wskaźniki do obiektów (290)
  • 11. Przekazywanie obiektów jako parametrów funkcji (292)
  • 11. 9. Struktury w języku C++ (296)
  • 11. 10. Pytania i zadania kontrolne (301)

Rozdział 12. Tworzenie i inicjowanie obiektów (303)

  • 12. Konstruktory (303)
  • 12. Inicjalizacja obiektów (315)
  • 12. Konstruktor kopiujący (328)
  • 12. Delegowanie konstruktorów (332)
  • 12. Destruktory (337)
  • 12. Pytania i zadania kontrolne (340)

Rozdział 13. Hermetyzacja i ukrywanie danych (343)

  • 13. Hermetyzacja danych (343)
  • 13. Ukrywanie danych (345)
  • 13. Pytania i zadania kontrolne (348)

Rozdział 14. Mechanizm dziedziczenia (351)

  • 14. Definicja relacji dziedziczenia (352)
  • 14. Rodzaje dziedziczenia (358)
  • 14. Dziedziczenie a konstruktory (362)
  • 14. Pytania i zadania kontrolne (365)

Rozdział 15. Polimorfizm (367)

  • 15. Polimorfizm statyczny (367)
  • 15. Polimorfizm dynamiczny (373)
  • 15. Pytania i zadania kontrolne (381)

Rozdział 16. Mechanizm abstrakcji (383)

  • 16. Klasy abstrakcyjne (384)
  • 16. Interfejsy (389)
  • 16. Abstrakcja danych (393)
  • 16. Mechanizm abstrakcji a pliki nagłówkowe (396)
  • 16. Pytania i zadania kontrolne (399)

Rozdział 17. Funkcje i klasy zaprzyjaźnione (401)

  • 17. Funkcje zaprzyjaźnione (401)
  • 17. Klasy zaprzyjaźnione (407)
  • 17. Pytania i zadania kontrolne (410)

Rozdział 18. Szablony funkcji i klas (413)

  • 18. Szablony funkcji (413)
  • 18. Szablony klas (420)
  • 18. Szablony a polimorfizm (428)
  • 18. Pytania i zadania kontrolne (429)

Rozdział 19. Obsługa błędów i wyjątków (431)

  • 19. System komunikatów i kodów zwrotnych (432)
  • 19. Mechanizm obsługi wyjątków (440)
  • 19. Pytania i zadania kontrolne (456)

Rozdział 20. Przykłady implementacji wybranych algorytmów (459)

  • 20. Wyznaczenie największego wspólnego dzielnika (459)
  • 20. Sortowanie tablic (463)
  • 20. Wyszukiwanie binarne (467)
  • 20. Pytania i zadania kontrolne (470)

Bibliografia (471)

Skorowidz (472)

Podręcznik interfejsu użytkownika i podręcznik programisty D Link Dsm 380

Bezpośredni link do pobrania Podręcznik interfejsu użytkownika i podręcznik programisty D Link Dsm 380

Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

Ostatnia aktualizacja Podręcznik interfejsu użytkownika i podręcznik programisty D Link Dsm 380