Referencje techniczne dotyczące sprzętu Craftsman Gamefisher 225 582590 są niezbędne dla wszystkich użytkowników tego sprzętu. Referencje techniczne zawierają szczegółowe informacje na temat budowy i konstrukcji tego sprzętu, w tym informacje o silniku, skrzyni biegów, przekładni, kołach napędowych i innych częściach. Referencje techniczne zawierają również szczegółowe instrukcje dotyczące eksploatacji i konserwacji sprzętu. Dzięki referencjom technicznym użytkownicy są w stanie łatwo i skutecznie wykonywać naprawy i konserwację swojego sprzętu, dzięki czemu będą mogli cieszyć się nim przez wiele lat.
Ostatnia aktualizacja: Referencje techniczne dotyczące sprzętu Craftsman Gamefisher 225 582590
Lectura specsMaszyny rolniczeTraktory ogrodoweTraktory ogrodowe Craftsman
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1. 1. ) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1. 2. ) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Jędrzeja Śniadeckiego w Nowym Sączu
1. 3. ) Oddział zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Jędrzeja Śniadeckiego w Nowym Sączu - zespół ds. zamówień publiczych
1. 4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306437
1. 5) Adres zamawiającego
1. 5. ) Ulica: ul. Młyńska 10
1. ) Miejscowość: Nowy Sącz
1. ) Kod pocztowy: 33-300
1. 4. ) Województwo: małopolskie
1. ) Kraj: Polska
1. 6. ) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1. 9. ) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@szpitalnowysacz. pl
1. 10. ) Adres strony internetowej zamawiającego: www. szpitalnowysacz. pl
1. ) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1. 7. ) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2. ) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2. ) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2. ) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup oprogramowania do planowania i przygotowania operacji wymiany stawów dla Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu.
2. ) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05001f74-9334-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2. ) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00057502
2. ) Wersja ogłoszenia: 01
2. ) Data ogłoszenia: 2023-01-25
2. 8. ) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2. 11. ) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2. 14. ) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2. 16. ) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3. ) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia. gov. pl/mp-client/search/list/ocds-148610-05001f74-9334-11ed-94da-6ae0fe5e7159
3. ) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3. ) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3. ) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia - https://e-zamowienia. pl.
3. ) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu opisane są w Regulamin Platformy e-Zamówienia oraz w Rozdziale XIII Sposób komunikacji oraz
wyjaśnienia treści SWZ.
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje
dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający informuje, iż sposobem porozumiewania się pomiędzy Wykonawcą, a
Zamawiającym będzie forma elektroniczna.
Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami do oferty wyłącznie za pośrednictwem „formularza do komunikacji” dostępnego na
Platformie e-Zamówienia - https://e-zamowienia.
Szczegóły określa SWZ patrz rozdział XIII "Sposób komunikacji oraz wyjaśnienia treści SWZ" oraz XIV "Opis sposobu przygotowania
ofert oraz wymagania formalne dotyczące składanych oświadczeń i dokumentów
3. ) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3. 12. ) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3. ) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3. 15. ) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia
4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. JĘDRZEJA ŚNIADECKIEGO W NOWYM
SĄCZU;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem
email:abi@szpitalnowysacz. Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej Szpitala oraz w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4. ) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4. ) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4. ) Numer referencyjny: DA. 261. 3/23
4. ) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4. ) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4. ) Wartość zamówienia: 45000, 00 PLN
4. ) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4. 13. ) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4. ) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup oprogramowania do planowania i przygotowania operacji wymiany stawów oraz do zaawansowanych pomiarów ortopedycznych i traumatologicznych w oparciu o cyfrwe obrazy RTG.
4. ) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4. ) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4. ) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4. ) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4. ) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4. ) Kryteria oceny ofert
4. ) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych
warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie kryterium cena, gwarancja, termin realizacji zamówienia
4. ) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4. ) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4. ) Nazwa kryterium: Cena
4. ) Waga: 60
Kryterium 2
4. ) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4. ) Nazwa kryterium: Gwarancja
4. ) Waga: 20
Kryterium 3
4. ) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4. ) Waga: 20
4. ) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5. ) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5. ) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5. ) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5. ) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawcy spełnią warunek, jeśli wykażą, że wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie wykażą ze wykonują należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują:
dla przedmiotu zamówienia określonego niniejszym postępowaniem - nie mniej niż 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj. dostawa spełniająca poniższe wymogi:
części nr 1
• dostawa o wartości min 37 000, 00 zł brutto,
• dostawa w zakresie tożsamym z przedmiotem zamówienia - dostawa oprogramowania do planowania i przygotowywania operacji
Przez wykonaną dostawę Zamawiający rozumie dostawę zrealizowaną w ramach danej umowy i odebraną przez Zamawiającego lub odbiorcę jako należycie wykonaną. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego sprawdzenia prawdziwości przedstawionych danych wskazanych przez wykonawcę w ofercie.
5. ) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy: Tak
5. ) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm. ), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4a do SWZ;
2. Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym tj. załączniku nr 2 do SWZ – załącznik nr 4b do SWZ;
3. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 1 pkt 4 p. z. p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5. ) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane; wzór wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
5. ) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
I. W przypadku oferowania wyrobów medycznych klasy I, które posiadają deklarację zgodności EC(WE), poświadczającą zgodność z dyrektywą 93/42/EWG z dnia 14 czerwca 1993 r. dotyczącą wyrobów medycznych, wprowadzonych do obrotu przed 26 maja 2021 r. :
a) deklaracji zgodności EC(WE) sporządzonej przez producenta lub upoważnionego przedstawiciela producenta, poświadczającą zgodność oferowanego wyrobu z dyrektywą 93/42/EWG z dnia 14 czerwca 1993 r dotyczącą wyrobów medycznych, oraz
b) oświadczenie wykonawcy, importera, producenta lub upoważnionego przedstawiciela producenta, w języku polskim lub angielskim, że oferowane wyroby zostały wprowadzone do obrotu przed dniem 26 maja 2021 r.
II. W przypadku oferowania wyrobów medycznych, o których mowa w art. 120 ust. 2 i 3 rozporządzenia UE nr 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r w sprawie wyrobów medycznych — tj. korzystających z okresów przejściowych:
a) deklaracji zgodności oferowanych wyrobów, wystawiona przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela, poświadczającej zgodność wyrobów z wymaganiami "dyrektywy nr 93/42/EWG z dnia 14 czerwca 1993 r. dotyczącej wyrobów medycznych lub dyrektywą nr 90/385/EWG z dnia 20 czerwca 1990 r w sprawie zbliżenia ustawodawstw Państw Członkowskich odnoszących się do wyrobów medycznych aktywnego osadzania, oraz
b) oświadczenia dostawcy, importera, producenta lub upoważnionego przedstawiciela producenta, w języku polskim lub angielskim, że oferowany wyrób medyczny jest objęty okresem przejściowym, o którym mowa w ww. przepisie oraz
c) certyfikatu odnoszącego się do oferowanych wyrobów, wystawionego przez jednostkę notyfikowaną zgodnie z wymaganiami dyrektywy Rady 93/42/EWG z dnia 14 czerwca 1993 r lub dyrektywy nr 90/385/EWG z dnia 20 czerwca 1990 r w sprawie zbliżenia ustawodawstw Państw Członkowskich odnoszących się do wyrobów medycznych aktywnego osadzania dotyczącej wyrobów medycznych (nie dotyczy wyrobów klasy I zgodnie z dyrektywą 93/42/EWG, w przypadku których rozporządzenie nr 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych wymaga udziału jednostki notyfikowanej w procedurze oceny zgodności).
III. W przypadku oferowania wyrobów medycznych nieobjętych punktem I lub II:
a) deklaracji zgodności, wystawionej przez producenta lub upoważnionego przedstawiciela producenta, poświadczającej zgodność oferowanych wyrobów z wymaganiami rozporządzenia nr 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r w sprawie wyrobów medycznych oraz
w przypadku wyrobów klasy innej niż klasa I: certyfikatu odnoszącego się do oferowanych wyrobów, wystawionego przez jednostkę notyfikowaną zgodnie z wymaganiami rozporządzenia nr 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r w sprawie wyrobów medycznych
IV. Karty katalogowe (prospekty) dotyczące towaru w zakresie przedmiotu zamówienia - materiały producenta dotyczące przedmiotu zamówienia (np. karty katalogowe, prospekty, foldery, opisy techniczne, oświadczenia producenta, wyciągi z katalogów itp. materiały – ze wskazaniem pozycji, której dotyczą).
Dokumenty winny w sposób jednoznaczny potwierdzić spełnianie wymagań postawionych przez Zamawiającego. W przypadku, kiedy oryginalne materiały informacyjne pochodzące od producenta, jako materiały do ogólnej dystrybucji mogą nie zawierać wszystkich szczegółowych danych parametrów technicznych wyszczególnionych przez Zamawiającego - Zamawiający dopuszcza i uzna za wystarczające złożenie materiałów firmowych dystrybutora wraz z oświadczeniem dystrybutora, iż oferowany asortyment spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego. ) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5. ) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
I.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6. ) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6. ) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6. ) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6. ) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6. ) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w
Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy – zał nr 5 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6. ) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7. ) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7. ) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7. ) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określa wzór umowy załącznik nr 6 do SWZ.
7. ) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8. ) Termin składania ofert: 2023-02-03 08:00
8. ) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez Platformę e- Zamowienia - https://e-zamowienia. pl
8. ) Termin otwarcia ofert: 2023-02-03 08:30
8. ) Termin związania ofertą: 30 dni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka. pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka. pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.