Standardowy Podręcznik Operacyjny 3M 5637317 to instrukcja, która zawiera informacje o pracy z urządzeniami firmy 3M, w tym 3M 5637317. Podręcznik zawiera informacje dotyczące bezpieczeństwa, konserwacji i użytkowania urządzenia, a także opisy części i działania, które są niezbędne do prawidłowego działania urządzenia. Podręcznik zawiera również szczegółowe instrukcje dotyczące instalacji, regulacji i konserwacji, a także skutecznych metod określania i usuwania usterek, aby zapewnić sprawność i bezpieczne użytkowanie urządzenia.
Ostatnia aktualizacja: Standardowy podręcznik operacyjny 3m 5637317
Realizując przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych.
PODSTAWOWY PODRĘCZNIK OPERACYJNYYASUMI INSTYTUT ZDROWIA I URODY- 2 -Informacje organizacyjneStrona wwwStrona www dla Partnera jest w pełni przygotowana merytorycznie wraz z opisami zabiegów i cennikiemprzed otwarciem salonu zgodnie z ustaleniami i kryteriami opisanymi w Umowie Partnerskiej.Podczas pobytu na obowiązkowym szkoleniu przekazywane są także wskazówki jak dokonywaćsamodzielnie zmian na gotowej stronie w sekcji „aktualności” oraz cenniku. Każdy Partner może bowiemsamodzielnie wprowadzać na swojej podstronie te informacje i grafiki, które chciałby w danym momenciezaakcentować, pokazać, promować. Cennik jest standaryzowany, ale Partner ma prawo do modyfikacji cenzabiegów dostosowując je do potrzeb rynku lokalnego.Osoby odpowiedzialne za prawidłowe funkcjonowanie strony to Pan Krzysztof Bydałek tel. 666 252 202,email: info@yasumi-epil. pl oraz Tomasz Lewandowski 62 501 38 75 email: tlewandowski@yasumi. eu.Wszelkie konieczności zmian na stronie www, np. dołożenie nie istniejącej usługi, czy też usunięcie niewykonywanej, należy zgłaszać do w/w osób. W pierwszej kolejności osoba odpowiedzialną zakoordynację techniczną nad zmianami jest Pan Krzysztof Bydałek.Skrzynka pocztowaPo podpisaniu umowy i pierwszych wymianach korespondencji pomiędzy Yasumi a YP nadawany zostaje- 3 -na naszym serwerze także adres służbowy dla partnera. Przykładowy adres zawiera nazwę miejscowościPartnera. Przykład: szczecin@yasumi. pl;Partner otrzymuje hasło i login do swojej skrzynki nadany przez naszego administratora.Po jego konfiguracji może dowolnie zmieniać „klucze” do skrzynki. Na służbową skrzynkę Partnerawpływają już wszelkie dokumenty wewnętrzne oraz pierwsze skierowane podania o pracę.Rekrutacja / ogłoszenie rekrutacyjneW ramach współpracy na życzenie Partnera, Yasumi pomaga w rekrutacji i doborze pracowników.Rekrutację rozpoczynamy od przygotowania ogłoszenia rekrutacyjnego, które partner otrzymuje odYasumi. Publikacja ogłoszenia rekrutacyjnego powinna się znaleźć na około 4 tygodnie przedzaplanowaną rozmową rekrutacyjną. Po napływie CV od kandydatek do pracy Partner kontaktuje sięz wybranymi osobami na podstawie wiedzy o nich wypływających z CV i umawia na ustalony termin orazmiejsce odbycia rozmów. Wskazane jest aby rekrutacja przebiegała w miejscu gdzie będzie salon, nawetgdyby trwały w nim jeszcze prace remontowe. Na ten dzień można je zawiesić i nieco przygotować jedenpokój. Gdyby było to niemożliwe, wówczas Partner musi zabezpieczyć odpowiednie miejsce doprzeprowadzenia rozmów np. gabinet, biuro, salka w restauracji, salka w hotelu.Standardowo liczba przesłuchiwanych kandydatek wynosi około 20-25. Panie umawiane sąw odstępstwach co 10 minut, co pozwala wstępnie przyjrzeć się sześciu kandydatkom na godzinę.Jeżeli planowane mamy zatrudnienie 4 osób warto mieć dodatkową Panią i zakwalifikować ja na szkolenieaby po nim ostatecznie podjąć decyzje, którzy kandydaci idą z nami dalej.Miejsce publikacji rekrutacji bywa różnie skuteczne i nie ma jednoznacznej odpowiedzi dlaczego tak jest.Ostatnie zamieszczenia, które mamy zweryfikowane jako w miarę satysfakcjonujące publikowane były naolx. pl, gumtree. pl, pracuj. pl, oraz lokalne portale informacyjne/społeczne.Szkolenia przygotowawczeSzkolenia odbywają się w siedzibie firmy Yasumi w Kaliszu przy ulicy Wrocławskiej 183. Dysponujemykomfortową salą konferencyjną oraz salą dydaktyczną, w której odbywają się warsztaty.Szkolenie przeprowadzane jest standardowo na 2 góra 3 tygodnie przed planowanym otwarciem salonu.Na szkolnie przyjeżdżają osoby które przeszły rekrutację. Yasumi w ramach współpracy zabezpieczabezpłatnie nocleg dla maksymalnie 7 osób na trenie siedziby Yasumi w specjalnie przygotowanychpokojach gościnnych, z łazienką i aneksem kuchennym (lodówka, czajnik, sztućce). W czasie szkoleńYasumi zabezpiecza także lunch, wodę, kawę herbatę. W zakresie Partnera jest zaopatrzenie śniadańi kolacji i ewentualnie dodatkowych napojów.- 4 -Szkolenie dla kandydatów odbywają się w dni robocze od poniedziałku do piątku. Są dość intensywnei trwają z reguły od godziny 9. 00 do 19. 00. W czasie szkoleń omawiana jest teoria i wykonywana praktyka.Dokładamy wszelkich starań aby przyszli pracownicy byli maksymalnie przygotowani do samodzielnejpracy w nowym miejscu. W trakcie szkoleń planowany jest też krótki pobyt w gabinecie Yasumizlokalizowanego w Kaliszu przy ulicy Kopernika 13, celem zapoznania się z obiektem oraz jegofunkcjonalności.Uwaga! Siedziba firmy Yasumi przy ulicy Wrocławskiej 183 jest oddalona od centrum miasta o około 7km. Najbliższy sklep spożywczy mieści się w odległości około 1 km. Zatem warto przed przyjazdem naszkolenie zaopatrzyć się w ulubiony batonik czy soczek, oraz dokonać zakupu na kolację i śniadanie.Telefon służbowyWarto w miarę wcześnie postarać się o służbowy numer telefonu, który będzie dedykowany do salonu.Umożliwi to nam przygotować na czas wszelkie materiały informacyjne, ulotki, stronę, wizytówki,wyklejki na szyby (jeśli takie będzie planował Partner).Przygotowanie ulotekYasumi ma opracowane standardowe wzory wizytówek, które są personalizowane dla Partnera.Standardowy sprawdzony format ulotek to A4 składane do C. Ulotka zawiera krótki opis wykonywanychnajważniejszych zabiegów oraz dane teleadresowe wraz z mapką dojazdu.Partner otrzymuje ulotki w formie elektronicznej i gotowe do druku. Druk zleca sobie w własnym zakresienajczęściej w lokalnej drukarni. Koszty wydruku np. 20. 000 ulotek wynosi średnio w Polsce 3. 000 złbrutto.Przygotowanie wizytówekPartner otrzymuje wzór wizytówki jednolity dla całej sieci. Awers zawiera logotyp i nazwę Yasumi wraz zdanymi teleadresowymi, rewers zawiera reklamę vouchera „dotyk piękna”. Wizytówki przygotowywane- 5 -są w wersji ogólnej dla salonu a także na życzenie partnera personalizowane imienne dla pracowników.Sugerujemy jednakże, aby imienne wizytówki drukować dopiero po pewnym czasie, kiedy nabierzemypewności co do wybranych osób na swoich stanowiskach.Tabliczki imienneWarto żeby pracownicy nosili wpięte do fartuszka imienne tabliczki wraz ze stanowiskiem (kosmetolog,kosmetyczka, fizjoterapeuta). Tabliczki takie można samemu wygenerować i zamówić na stroniehttp://www. szyldmax. pl/, lub w innej firmie poligraficznej.Dostawa urządzeńDostawa urządzeń odbywa się na życzenie Partnera w określonym wcześniej dniu. Dostawa musi byćpoprzedzona wszelkimi dopełnieniami finansowymi wynikającymi z ustaleń zawartych w umowiesprzedaży.Uwaga! Dostawa urządzeń nie może być dokonana, jeżeli jeszcze trwają prace remontowe, stolarskie itp.Nawet nieduże zapylenie może spowodować awarię urządzeń. Dlatego przekazanie urządzeń może byćzrealizowane jeżeli w obiekcie są już wykonane wszystkie tzw. brudne prace.Odpady medyczne / brudneSalony muszą pozbywać się oficjalnie tzw. niebezpiecznych odpadów medycznych. Parter przeduruchomieniem salonu warto aby rozeznał się w swoim mieście i podpisał umowę na wywóz takich- 6 -nieczystości z odpowiedną firmą, która lokalnie zajmuje się utylizacją odpadów niebezpiecznych, takichjak zakrwawione waciki, martwy naskórek, igły itp. Obsługa taka – szczegółowo zostanie ustalona z firmąświadczącą usługę. Koszt roczny w przypadku salonów kosmetycznych wynosi około 120 zł (12 złmiesięcznie).Pranie/ PralniaW Ciągu każdego dnia gromadzą nam się brudne rzeczy do prania np. : ręczniki, narzuty, szlafroki.Jeżeli partner dysponuje odpowiednio dużym obiektem i ma możliwość prać we własnym zakresie to musimieć wydzieloną zgodnie z projektem pralnie i suszarnie. Ze względu na koszty najmu bardziej opłaca sięprzy mniejszych obiektach podpisać i zlecać pranie na zewnątrz.Dni i godziny otwarciaSugerujemy, aby w mniejszych miastach (do 100 000 mieszkańców) gabinet czynny był od poniedziałkudo piątku w godzinach od 9 do 19, zaś w soboty od 9 do 15. W większych miastach, w zależności odzapotrzebowania proponujemy wydłużyć godziny otwarcia, do 20, 21, a w soboty do 18.Komunikacja z PartneremKilka razy w miesiącu będą otrzymywać Państwo informacje od YASUMI dotyczące aktualnych działańmarketingowych, zbliżających się szkoleniach, ciekawych pomysłach na promocje itp.Do dyspozycji Państwa pozostają osoby prowadzące i komunikujące się z Partnerem. Zawsze możnadzwonić w godzinach pracy do swoich opiekunów Pani Marzeny Marii Pawlik 606 399 541 emailmmpawil@yasumi. eu do Pana Artura Kołeckiego tel. 664 013 441 email akolecki@yasumi. eu.W sprawach dotyczących porad związanych z zabiegami można dzwonić do Pań Marii Hofman698 718 108 oraz Barbary Gilak tel. 62 501 92 54. Pozostałe kontakty znajdują się w dalszej częścipodręcznika.Polityka zaopatrzenia ze wskazaniem źródeł dostawYASUMI dokładnie precyzuje, jakimi towarami może handlować Franczyzobiorca, a także określa źródłazaopatrzenia, z których może on korzystać. Polityka tego typu prowadzona przez YASUMI zmierza doujednolicenia wszystkich jednostek sieci, dzięki czemu stali Klienci łatwo orientują się w ofercie i wiedzączego mogą oczekiwać.- 7 -Produkty do sprzedaży detalicznej muszą pochodzić od Franczyzodawcy. Franczyzobiorca jestzobowiązany oferować Klientom wyłącznie produkty i usługi objęte ofertą Yasumi, używając przyświadczeniu usług, jedynie wyposażenie, sprzęt, materiały i produkty wyraźnie wskazane przez Yasumi,zgodnie z wytycznymi i procedurami wskazanymi w Podręczniku Operacyjnym i przekazanymi podczasszkoleń.Jedyną drogą składania zamówień staje się zamówienie przez stronę www. yasumi. eu.Ofertę sklepu internetowego poszerzyliśmy specjalnie dla Państwa o materiały reklamowe. Składajączamówienie w ten sposób, widzą Państwo ceny zamawianych produktów dla Partnerów oraz ichdostępność. Dzięki nowemu sposobowi składania zamówień, będą mogły być one realizowane sprawnieji w krótszym czasie.Do złożenia zamówienia niezbędne jest zarejestrowanie się w prawym górnym rogu na stroniewww. eu. Rejestracja jest bardzo prosta i zajmuje max. 3 minuty. Należy podać wszystkie danew polach oznaczonych gwiazdką. W polu „Dodatkowe informacje” należy koniecznie umieścić informacjęKonto Yasumi Instytutu Zdrowia i Urody.Jest to niezbędne do przeglądania oferty sklepu ukazującej niższe ceny dla Franczyzobiorców.Administrator sklepu www. eu nada Państwu takie uprawnienia w ciągu max. 2 dni roboczych.Aby złożyć zamówienie, należy się zalogować, po prawej stronie znaleźć odpowiednią grupę produktówi produkt lub wyszukać produkt po prawej stronie w górnej części strony, następnie dodawać produkty dokoszyka, a po zakończeniu wybierania produktów kliknąć w koszyk (w górnej prawej części strony) – tammożna zmieniać ilości produktów, a następnie kliknąć Dalej. Jeśli wybiorą Państwo sposób płatnościprzelewem, to opłacają Państwo fakturę w terminie podanym na niej, a nie muszą Państwo płacić zazamówienie przed jego dostawą. Jest to wyjątek jedynie dla Partnerów Yasumi. Bezpłatna wysyłka zazakupy w kwocie przewyższającej 500 zł netto nie obowiązuje materiałów marketingowych. Nie mamożliwości, aby sklep rozpoznawał te materiały, licząc kwotę zwalniającą z opłaty za koszt transportu,więc proszę, aby Państwo nie sugerowali się informacją, że są zwolnieni z opłaty za transport, jeślizamówili elementy marketingowe. Pracownicy YASUMI będą weryfikowali zamówienia z materiałamireklamowymi pod względem zwolnienia z opłaty za transport.W przypadku pytań związanych z rejestracją i składaniem zamówień, proszę o kontakt z p. PawłemNamysłem (administrator) – pawel. namysl@yasumi. pl lub p. Moniką Kołodziejczykmkolodziejczyk@yasumi. euSERWISNasz dział zajmuje się nie tylko naprawą gwarancyjną oraz naprawą pogwarancyjną oraz wymianą częścii podzespołów. W przypadku jak najmniejszych wątpliwości w sprawie stanu technicznego urządzeń, jego- 8 -obsługi, bądź jakiegokolwiek niepokojącego zachowania, prosimy o kontakt z działem serwisu.Z przyjemnością odpowiemy Państwu również na inne pytania dotyczące technicznej strony naszychaparatur. Dział serwisu czeka na Państwa telefony: tel. /fax + 48 62 501 92 54., kom. 728 941 720Wszystkie reklamacje związane ze sprzętem użytkowanym przez Państwa gabinety, a dotyczące urządzeńkosmetycznych, głowic zabiegowych, „małych sprzętów kosmetycznych” –, będą rozpatrywane w ramachgwarancji wyłącznie, jeżeli zostanie do przesyłki zawierającej reklamowany produkt.Obsługa: Kamil Sowiński, Paweł Namysł.Awaria urządzenia zabiegowegoWybieramy dla Państwa najlepszych producentów sprzętu kosmetycznego, jednakże zawsze trzeba byćprzygotowanym na każdą ewentualność, także na ewentualność usterki. Zgodnie z umową YasumiSp. z o. o. Sp. k. zobowiązane jest dostarczyć Państwu w miarę możliwości urządzenie zastępczew przypadku awarii zasadniczego aparatu zabiegowego. Koszt naprawy awarii w okresie gwarancjiurządzenia zabiegowego– do 12 miesięcy: wynosi: 0zł. Koszty po okresie gwarancji: - koszt naprawy:ustalany w zależności od usterki. - koszt transportu: wyliczany indywidualnie (zmienne: cena ON, dystansz Kalisza, cena za godzinę jazdy kierowcy).Zaproszenie do gabinetuPieczątka gabinetu niezbędna jest do prawidłowego funkcjonowania zaproszeń do gabinetu. Należy jąprzystawić na odwrocie zaproszenia w prawym dolnym rogu. Zaproszenia mają format pocztówki. Możnarozdawać je klientom, np. po 1-2 szt., można też zostawić np. w sklepie, u fryzjera, w klubie fitness, czyinnym miejscu usługowym (po uzgodnieniu tego z właścicielem punktu usługowego). 1. Obecny klientgabinetu może zaprosić do gabinetu swojego znajomego. W tym celu wpisuje na górze swoje imięi nazwisko (jest osobą polecającą), a poniżej dane osoby zaproszonej (nie musi wypełniać tego na miejscuw gabinecie, ale dopiero po zastanowieniu się, komu takie zaproszenie chciałby podarować). Przekazujezaproszenie osobie zaproszonej, która nie jest jeszcze klientem gabinetu. Osoba zaproszona przychodzi nazabieg z zaproszeniem i dostaje 15% zniżki na pierwszy zabieg (dowolny zabieg z oferty, na dowolną ilośćstref w czasie tej jednej wizyty). Personel zabiera zaproszenie i podpina je pod kartę osoby polecającej(lub tylko odnotowuje na odwrocie karty osoby polecającej), a następnie wysyła SMS osobie polecającej,informującego o zniżce 50% na jedną strefę (zgodnie z regulaminem promocji "50% za polecenia"). WzórSMS znajduje się na FTP w pliku "kontakt SMS z klientami". 2. Osoba, która nie jest naszym klientem, możezaprosić swojego znajomego (jeśli otrzyma zaproszenie w innym punkcie usługowym). Wtedy obie osoby,polecająca i polecona, otrzymują po 15% zniżki. Osoba polecona przy okazaniu zaproszenia podczaspierwszej wizyty, a osoba polecająca po otrzymaniu SMS informującego o 15% zniżki (SMS zgodnie zewzorem SMS za polecenie, ale zmieniamy 50% zniżki na 15% zniżki). Zachęcamy wszystkich do dzieleniasię z nami swoimi pomysłami. Minimalna ilość zamówienia - 50 szt. a następnie wielokrotność 50.- 9 -Ankiety zabiegoweDodatkowe ankiety każdy gabinet Yasumi drukuje (kseruje) we własnym zakresie....
- Polska
- Ortodoncja
- Strona główna
- Produkty
- Zamki ortodontyczne
- Clarity AdvancedLampy polimeryzacyjneIntraoralsMateriały wiążąceNarzędzia ortodontyczneŁuki ortodontyczneRurki i pierścienieZobacz wszystko
- Edukacja
- Więcej
- AktualnościCzasopismo IncognitoOrtho Perspectives InnovaZobacz wszystko
- Kontakt