Techniki informacyjne Dell Powervault Dx6104 Sn

Dell PowerVault DX6104 SN is a storage solution designed to provide businesses with reliable, secure and scalable storage. It features a 4U form factor, up to 192TB of storage capacity, and a high-performance iSCSI storage interface. The DX6104 SN also comes with comprehensive data protection capabilities such as remote replication, snapshot support and advanced encryption. It is built with advanced error correction and RAID data protection technologies to ensure reliable data storage and optimal performance. Additionally, the DX6104 SN provides an intuitive, user-friendly interface that enables easy and secure access to stored data. Overall, the Dell PowerVault DX6104 SN is an ideal solution for businesses that require a secure and reliable storage solution.

Ostatnia aktualizacja: Techniki informacyjne Dell Powervault Dx6104 Sn

  • Karta Sieciowa DELL 0FCGN-RFB 2x RJ-45 PCI Express 1Gb
  • Oznaczenie Producenta: 0FCGN-RFB
  • Model producenta: 540-11134-RFB540-BBGY-RFB
  • Producent: DELL
  • Marka: Broadcom
  • Prędkość przesyłu danych: 1Gb
  • Liczba portów Ethernet [szt]: 2x RJ-45
  • Interfejs: PCI Express
  • Sprawdź pełną specyfikację

    326, 49 zł netto401, 58 zł brutto

    /szt.

    %d Wysyłka od 2 do 7 dni, zapytaj o dokładny termin dostawy (sales@esus-it. com)

    Darmowy zwrot

    Kupuj i sprawdź spokojnie w domu. W ciągu14dni możesz odstąpić od umowy bez podania przyczyny.

    Pokaż szczegóły

    14 dni na odstąpienie od umowy

    Najważniejsza jest Twoja satysfakcja z zakupów. Zamówione u nas produkty możesz zwrócić w ciągu14 dni bez podania przyczyny.

    Bez stresu i obaw

    Dbamy o Twoją wygodę, dlatego w naszym sklepie dokonasz zwrotu na korzystnych warunkach.

    Darmowy zwrot

    Przy zwrocie towaru, pokryjemy koszt przesyłki zwrotu.

    Specyfikacja:

    • PrzeznaczeniePowerEdge R720PowerEdge R720xdPowerEdge R620PowerEdge T620PowerEdge R820PowerEdge T320PowerEdge T420PowerEdge R320PowerEdge R520PowerEdge R420PowerVault NX3200PowerVault NX3300PowerVault NX400PowerVault DX6104 CSNPowerVault DX6104 SCNPowerVault DX6104 SNPowerVault DX6112 SNPowerEdge R220PowerEdge R920PowerEdge R630PowerEdge R730PowerEdge R730xdPowerEdge R430PowerEdge R530PowerEdge T430PowerEdge R420XRPowerEdge R930PowerEdge R230PowerEdge R330PowerEdge T330PowerEdge T130PowerEdge R730xd XLPowerEdge R230XLPowerEdge R640PowerEdge R740PowerEdge R940PowerEdge R740XDPowerEdge R440Poweredge T640Poweredge T440PowerEdge R540PowerEdge R7415PowerEdge R7425PowerEdge R840PowerEdge R940XAPowerVault NX3240PowerEdge R240PowerEdge R340PowerEdge R740xd2PowerEdge T340PowerEdge T140PowerEdge XR2PowerVault NX440
    • Oznaczenie Producenta0FCGN-RFB
    • Model producenta540-11134-RFB540-BBGY-RFB
    • ProducentDELL
    • MarkaBroadcom
    • Prędkość przesyłu danych1Gb
    • Liczba portów Ethernet [szt]2x RJ-45
    • InterfejsPCI Express
    • Stanużywany
    • Gwarancja3 miesiące
    • Typ produktuKarta Sieciowa

    Masz pytania do produktu?

    Jeżeli powyższe informacje są dla Ciebie niewystarczające, prześlij nam swoje pytanie. Postaramy się na nie odpowiedzieć.

    Zadaj pytanie

    Podobne produkty:

    1. Strona główna
    2. NormalizacjaSektory normalizacjiTechniki informacyjne i komunikacja
    Zawartość

    Zakres tematyczny Sektora Technik Informacyjnych i Komunikacji (STI) obejmuje zagadnienia związane z krajową, międzynarodową i europejską normalizacją w zakresie systemów informatycznych, zabezpieczeń przesyłanych danych analogowych i cyfrowych, metod kodowania, identyfikacji danych, systemów radiofonicznych i telewizyjnych oraz kompatybilności elektromagnetycznej.

    Liczne normy zawierające wymagania dotyczące kompatybilności elektromagnetycznej są zharmonizowane do Dyrektywy 2004/108/EC.

    Kluczową w działalności Sektora jest współpraca z Europejskim Instytutem Norm Telekomunikacyjnych (ETSI), w których prowadzone są prace normalizacyjne w dziedzinach telekomunikacji komercyjnej, radiokomunikacji ruchomej, telewizji i radiofonii cyfrowej.

    Przy współpracy z ETSI opracowywane są m. in. normy zharmonizowane do Dyrektywy 2014/53/EU.

    Prace normalizacyjne w STI są prowadzone we współpracy z Komitetami Technicznymi (KT), w skład których wchodzą specjaliści delegowani przez różne środowiska zainteresowane określonym zakresem tematycznym. Członkiem KT może zostać każdy podmiot zainteresowany normalizacją w danym obszarze tematycznym, zarejestrowany i prowadzący działalność gospodarczą na terenie Polski.

    Komitety Techniczne prowadzą prace normalizacyjne na poziomie krajowym, regionalnym w ramach Europejskiego Komitetu Normalizacyjnego (CEN) i Europejskiego Komitetu Normalizacyjnego Elektrotechniki (CENELEC) oraz międzynarodowym w ramach Międzynarodowej Organizacji Normalizacyjnej (ISO) oraz Międzynarodowej Komisji Elektrotechnicznej (IEC), a także łączonymi Komitetami Zadaniowymi tych organizacji np. ISO/IEC/JTC1, CEN/CLC/JWG 8, CLC/ETSI/JWG EMC.

    Tematyka STI objęta działaniem Komitetów Technicznych:

    Telekomunikacja

      Zagadnienia sieciowe, telekomunikacja komercyjna, protokoły sygnalizacyjne i komutacja, transmisja i zwielokrotnienie, urządzenia końcowe, metody pomiarowe, urządzenia radiowe i systemy, radiokomunikacja ruchoma, telewizja i radiofonia cyfrowa (KT 11)

    Kompatybilność elektromagnetyczna

    Zaburzenia i zakłócenia elektromagnetyczne; kompatybilność elektromagnetyczna; zagadnienia techniczne (urządzenia i metody pomiarowe), oddziaływanie pól elektromagnetycznych na organizmy żywe (KT 104)

    Technologie informatyczne

  • Funkcjonowanie sieci komputerowych, różnorodność środków transmisji danych, różne warunki eksploatacji, testowanie i ocena zgodności implementacji; projektowanie (KT 171)
  • Terminologia dla potrzeb informatyki dla projektantów, producentów i użytkowników sprzętu informatycznego i oprogramowania oraz terminologia i klasyfikacja, metody badań i wymagania techniczno-eksploatacyjne dla maszyn i urządzeń biurowych (KT 170)
  • Języki używane w rozwoju oprogramowania oraz zagadnienia powiązane, takie jak bezpieczeństwo w językach programowania oraz ich interfejsy systemowe (KT 331)
  • Struktura logiczna i funkcjonalna systemów, opisy systemów okablowania strukturalnego, opisy magistrali systemowych do przesyłania danych, centra przetwarzania danych oraz zagadnienia z zakresu domowych i budynkowych systemów elektronicznych, aparatura sterownicza do użytku domowego, automatyzacja projektowania elektronicznego oraz prace w zakresie terminologii w wyżej wymienionych obszarach (KT 173)
  • Modele informatyczne i terminologia baz danych w systemach opieki zdrowotnej, a także systemy łączności (przesyłanie danych) i komunikaty, w tym informacja wizyjna i multimedia w tych systemach oraz ich jakość, bezpieczeństwo i ochrona wzajemnych (KT 302)
  • Bezpieczeństwo użytkowania urządzeń techniki informatycznej, elektrycznych urządzeń techniki biurowej i urządzeń podłączonych do sieci telekomunikacyjnych, a także zdalne sterowanie i ochrona systemów elektroenergetycznych (KT 183)
  • Zagadnienia systemowe i strategiczne dotyczące rozwoju zabezpieczeń systemów informatycznych, techniki kryptograficzne i mechanizmów uwierzytelniania i kontroli dostępu wraz z mechanizmami zarządzania tożsamością (KT 182)
  • Technologie rozproszonych rejestrów i blockchain, bezpieczeństwo, prywatność i redundancja informacji, zapewnienie integralności danych oraz interoperacyjności (KT 333)
  • Biometria i identyfikowalność

  • Wymiana danych przy użyciu technik biometrycznych, interfejsy aplikacyjne do tego przeznaczone oraz formaty wymiany, zagadnienia prawne i społeczne związane z biometrią (KT 309)
  • Charakterystyki fizyczne i metody badań kart identyfikacyjnych, maszyny do czytania paszportów i dokumentów podróży, karty elektroniczne, karty bezstykowe, karty optyczne i czytnik oraz procedury zarządzania i rejestracji kart identyfikacyjnych (KT 172)
  • Multimedia i urządzenia AV

  • Urządzenia odbiorcze radiofoniczne i telewizyjne, magnetowidy i kamery wizyjne, wzmacniacze, urządzenia i systemy elektroakustyczne wysokiej wierności odtwarzania, przetworniki elektroakustyczne, elektroniczne urządzenia edukacyjne i rozrywkowe oraz parametry przyłączeniowe (KT 103)
  • Kodowanie i przetwarzanie: obrazów statycznych, dźwięku i obrazów ruchomych, informacji multimedialnych i hipermedialnych; komunikacja wizualna i multimedialna; grafika komputerowa; zdalne nauczanie (KT 288)
  • Bankowość

    Dokumenty bankowe, procedury bankowe, symbolika, karty bankowe, bankowość elektroniczna, zabezpieczenia (KT 271)

    Informacja geograficzna

    Zagadnienia związane z modelowaniem i projektowaniem zasobów danych w systemach informacji geograficznej oraz przepływem informacji geograficznej pomiędzy różnymi użytkownikami i systemami (KT 297)

    W Sektorze Technik Informacyjnych i Telekomunikacji funkcjonuje również Rada Sektorowa (RS STI) w skład której wchodzą Przewodniczący wszystkich KT współpracujących z STI. Rada współpracuje z wymienionymi niżej organami roboczymi europejskich i międzynarodowych organizacji normalizacyjnych, które nie mają odpowiednika w postaci krajowego Komitetu Technicznego lub których zakres tematyczny łączy zagadnienia kilku KT:

  • CEN/TC 365 Internet Filtering
  • ISO/IEC JTC 1 Information technology
  • CEN/TC 428 Digital competences and ICT Professionalism
  • CEN/WS GITB2 Global eBusiness test bed methodologies phase2
  • CEN/WS SERES Standards for Electronic Reporting in the Engineering Sector
  • CEN/WS XBRL Improving transparency in financial and business reporting
  • CEN/TC 440 Electronic Public Procurement
  • ISO/TC 290 Online reputation
  • Przeczytaj też:

    - Zarządzanie bezpieczeństwem informacji

    Sektor Technik Informacyjnych i Komunikacji zaprasza wszystkich zainteresowanych współpracą zarówno w ramach istniejących już Komitetów Technicznych, jak również w dziedzinach, dla których nie powołano jeszcze właściwego tematycznie KT.

    Dane dotyczące zakresów tematycznych poszczególnych KT, ich współpracy krajowej, regionalnej i międzynarodowej, osób funkcyjnych, umiejscowienia sekretariatów KT podano w Kartach informacyjnych dostępnych po otwarciu hiperłącza do poszczególnych KT.

    Kontakt z Sektorem Technik Informacyjnych i Komunikacji:

    ul. Świętokrzyska 14
    00-050 Warszawa
    tel. 22 55 67 603
    e-mail: wpnsti@pkn. pl

    Z Encyklopedia Zarządzania

    Technologia informatyczna
    Polecane artykuły
    • Wpływ technologii informatycznych na zarządzanie wiedzą
    • Sieć Business Intelligence
    • Przemysł 4. 0
    • Tablica ogłoszeń
    • Zarządzanie przedsiębiorstwem
    • Funkcje zarządzania wiedzą
    • Wirtualizacja zarządzania kadrami
    • System zarządzania wiedzą
    • Internet rzeczy


    Technologia informatyczna (IT, technologia informacyjna, ICT, Information and Communication Technology) jest bardzo szerokim pojęciem. Kryje się pod nim wiele dziedzin wiedzy takich jak informatyka (wszystkie jej znane działy np. informatyka w zarządzaniu), telekomunikacja, matematyka oraz inne dziedziny, w których występują narzędzia i technologie związane z przetwarzaniem informacji.

    IT jest zaangażowana w pozyskiwanie, gromadzenie, przetwarzanie i dystrybuowanie informacji przez sprzęty elektroniczne, takie jak komputer, telefon, radio czy telewizja (Collin S. M. H., Głowiński C., 1999, s. 179)

    Pomimo, że od czasu powstania najstarszej odmiany pisma, czyli ok. 3500 lat przed naszą erą, ludzie rozpoczęli przetwarzanie informacji, samo pojęcie "information technology" zostało po raz pierwszy użyte w artykule opublikowanym w 1958 roku, przez Harvard Business Review.

    Technologia informatyczna w branży IT

    Nowe i coraz bardziej zaawansowane techniki przekazywania informacji wkraczają w praktycznie każdą dziedzinę ludzkiego życia. Obecnie ciężko jest sobie wyobrazić funkcjonowanie bez nowoczesnych urządzeń. Przykładów zastosowań technologii informacyjnej w codziennym życiu jest mnóstwo np. php/Handel_elektroniczny" title="Handel elektroniczny">handel elektroniczny czy bankowość.

    Szeroko pojęte IT jest zespołem określonych środków (wyróżniamy tu sprzęty i urządzenia, takie jak komputery czy sieci komputerowe) i narzędzi (software-oprogramowania), jak również technologii (np. telekomunikacja). Obejmuje więc swoim zakresem zarówno informatykę i komunikację. Jako że informatyka zajmuje się tworzeniem nowych produktów informatycznych, stanowi swoistą bazę dla technologii informacyjnej, która z kolei jest połączeniem zastosowań informatyki z technikami komunikacji.

    IT na szeroką skalę posługuje się środkami i metodami informatyki, aby rozwiązywać problemy z codziennego życia oraz umożliwić człowiekowi aktywne uczestnictwo w społeczeństwie informacyjnym. (Wrotek W., 2006, s. 19) Można stwierdzić, że podłoże wszystkich działań np. w nauce czy gospodarce, to połączenie informatyki z technikami komunikacji. Branża IT jest obecnie jednym z najszybciej rozwijających się sektorów w gospodarce. Wzrost ten zawdzięcza popytowi na rozwiązania IT, powstawaniu coraz to nowszych technologii (np. php/Technologia" title="Technologia">technologia mobilna) oraz ciągłym inwestycjom w ten sektor. Specjaliści z umiejętnościami technologicznymi są więc obecnie liderami na rynku pracy.

    Podstawowe technologie informatyczne

    • Technologie gromadzenia danych
    • Technologie przetwarzania Technologie przesyłania Technologie magazynowania Technologie internetowe w biznesie

    Najważniejsze cele stosowania technologii informatycznej

    • ułatwienie gromadzenia, przetwarzania, przesyłania oraz udostępniania różnorodnych zasobów informacyjnych, np. php/Dane" title="Dane">danych, wiedzy, informacji, koniecznych do realizacji procesów biznesowych;
    • umożliwienie łatwego dostępu użytkownikom upoważnionym do różnego typu danych niezależnie od fizycznego miejsca przechowywania tych danych;
    • usprawnienie procesów analizy oraz podejmowania decyzji przez kierowników różnych szczebli zarządzania;
    • zwiększenie automatyzacji biznesowych procesów oraz ograniczenie (bądź eliminowanie) w nich roli człowieka;
    • umożliwienie łatwego monitorowania przebiegu całego procesu oraz jego poszczególnych elementów i etapów;
    • ułatwienie wprowadzania zmian w przebiegu procesów;
    • usprawnienie procesów dotyczących komunikowania się personelu;
    • udoskonalenie oraz integracja procesów informacyjnych, które zachodzą na różnych poziomach oraz pomiędzy różnymi jednostkami organizacyjnymi w przedsiębiorstwie. (Dziembek D., 2010, s. 41)

    Wymiary technologii informatycznych

    IT jako narzędzie rozwoju strategii:

    • wspomaganie biznesowej strategii,
    • wspieranie strategicznego rozwoju,
    • ukierunkowanie na wirtualizację, tj. : zarządzanie [[[wiedza]]|wiedzą]], sieci biznesowe oraz interakcje z klientem.
    IT jako narzędzie uzyskiwania przewagi konkurencyjnej:
    • powiększanie relacji z klientami,
    • tworzenie wartości wirtualnej,
    • indywidualizacja usług i produktów,
    • tworzenie nowych struktur rynkowych oraz ról organizacyjnych,
    • zwiększanie kapitału intelektualnego.
    Technologia informatyczna jako narzędzie transformacji:
    • ulepszenie koordynacji,
    • przeprojektowanie procesów,
    • efektywniejsze wykorzystanie zasobów informacyjnych,
    • poprawa współdziałania,
    • poprawa procesów rozwoju oraz uczenia się,
    • innowacje w zakresie usług i produktów.
    IT jako narzędzie organizacji i funkcjonowania systemu informacyjnego:
    • definiowanie procesów w systemie informacyjnym,
    • kształtowanie architektury systemu informacyjnego,
    • zwiększenie efektywności systemu informacyjnego,
    • rozwój umiejętności personelu IT,
    • poprawa elastyczności systemu informacyjnego. 42)

    Informacja a technologia informatyczna

    Dzisiaj popularne jest również używanie tego terminu jako technologii informacyjno – komunikacyjnej. Zwraca się uwagę na precyzyjność tego pojęcia z racji tego, że odnosi się do dwóch aspektów. Pierwszy z nich to informacja, czyli obiekt podlegający działaniu, natomiast drugi to komunikacja, rozumiana jako przeznaczenie informacji i działania technologii.Za jej podstawę można uznać poniższe operacje dokonywane na informacji. Informacja może być:

    • pozyskiwana/generowana,
    • poddana selekcji,
    • analizowana,
    • przetwarzana,
    • zarządzana,
    • przekazywana/przesyłana.

    Poniżej scharakteryzowano poszczególne operacje.

    Pozyskiwanie/generowanie informacji

    W obecnym świecie istnieje praktycznie niezliczona ilość źródeł informacji. Odpowiednio zebrane i wykorzystane dają niezliczone profity w każdym aspekcie życia ludzkiego. Z informacją, która jest po jej powstaniu przetwarzana, mamy do czynienia praktycznie bez przerwy. Jest generowana nawet wtedy, gdy nie jesteśmy tego świadomi - np. miliony wszechobecnych kamer, skomplikowanych czujników, programów nasłuchujących czy tez zwykłych telefonów komórkowych i innych urządzeń codziennego użytku.Olbrzymim źródłem informacji są również ludzie oraz ich działania. php/Internet" title="Internet">Internet oraz rozwój telekomunikacji, w nieprawdopodobny sposób przyczyniły się do jeszcze większej ilości informacji, które są generowane i przetwarzane każdego dnia.

    • Selekcja:

    Jest to proces, polegający na wybieraniu tylko tych informacji, które są potrzebne i wartościowe dla dalszego przetwarzania, przy jednoczesnym eliminowaniu zbędnych informacji.

    • Analiza:

    Analiza zostaje przeprowadzona na wyselekcjonowanych danych. Mamy tu do czynienia z pojęciami takimi jak:

      • dedukcja, gdzie wyciągamy wnioski ogólne za pomocą logiki,
      • indukcja, która polega na wyprowadzeniu wniosków na podstawie przeprowadzonych obserwacji (obserwacja szczegółowa),
      • analogia, przenoszenie twierdzeń dotyczących jednego zjawiska na inne, na podstawie zachodzących między nimi podobieństw,
      • synteza, która polega na stopniowym formułowaniu stwierdzeń od szczegółowych do bardziej ogólnych.

    Do analizy informacji często wykorzystuje się różne mierniki statystyczne, które pozwalają na wykrycie prawidłowości oraz wyciągnięcie wniosków.

    Przetwarzanie informacji

    Przetwarzanie informacji polega w uproszczeniu na generowaniu nowych informacji na podstawie wcześniej zgromadzonych, które zostały zapisane i są przechowywane na danym nośniku.Przetwarzanie informacji można sprowadzić do zastosowania prostego algorytmu, w którym informacja zostanie podzielona na części, a następnie zostaną wyselekcjonowane jej podzbiory (ważny aspekt: proces). Kolejnym krokiem będzie transformacja, czyli przełożenie informacji z jednego języka na inny język, co w ostateczności doprowadzi do wygenerowania nowej informacji. W razie potrzeby możemy wyeliminować niechciane elementy informacji oraz dokonać zmian na jej strukturze.

    Przechowywanie

    Niezmiernie ważnym aspektem w technologi informacyjnej jest przechowywanie informacji. Wyselekcjonowane dane są umieszczane w strukturach pamięci wirtualnej, która to umieszczona jest na nośnikach materialnych o trwałości właściwej dla danego procesu informatycznego. Często w stosunku do tych danych zachodzą wszystkie procesy.

    Zarządzanie informacją

    Jest to środek do efektywnego dostępu do informacji, rozumiany jako sterowanie przebiegiem procesów informacyjnych, które mają na celu ich optymalizację. (Babik W., Bojar B., 2002, s. 307)

    • Przekazywanie:

    Informacje mogą być przekazywane poprzez określony kanał komunikacyjny. Samo przekazywanie informacji jest procesem niesamowicie skomplikowanym i jest mocno zależne od warstwy sprzętowej (czym przesyłamy), oraz warstwy programistycznej (czyli tego, w jaki sposób się komunikujemy, ustalamy wspólny język).

    Bibliografia

    • Babik W., Bojar B., (2002), Słownik encyklopedyczny informacji, języków i systemów informacyjno-wyszukiwawczych, Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich, Warszawa
    • Collin S. H., Głowiński C., (1999), Słownik komputerów i internetu, Wydawnictwo WILGA, Warszawa
    • Chomiak-Orsa I., Dziembek D., Jelonek D., Nowicki A., Rot A., Sitarska M., Stępniak C., Turek T., Zygała R., (2010), Technologie informacyjne dla ekonomistów. Narzędzia. Zastosowania, (red. ) Nowicki A., Turek T., Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Wrocław
    • Kupidura T., (2014), Technologie informacyjno-komunikacyjne w projektach międzynarodowych wpierających rozwój kompetencji cyfrowych, Instytut Technologii Eksploatacji – PIB w Radomiu, nr 3(86)
    • Nowak J., (2016), Wykorzystanie technologii informacyjnej w kształceniu na przykładzie programu GeoGebra, Edukacja – Technika – Informatyka, nr 2/16/2016
    • Sznajder A., (2013), Wpływ mobilnej technologii informacyjnej na działalność marketingową przedsiębiorstw, Gospodarka Narodowa nr 7-8/2013
    • Wrotek W., (2006), Informatyka Europejczyka. Technologia informacyjna, Wydawnictwo Helion

    Autor: Joanna Wardęga, Klaudia Rzadkosz

    Techniki informacyjne Dell Powervault Dx6104 Sn

    Bezpośredni link do pobrania Techniki informacyjne Dell Powervault Dx6104 Sn

    Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

    Ostatnia aktualizacja Techniki informacyjne Dell Powervault Dx6104 Sn